Posts tagged ‘song’

;;U;;

It’s 3rd day when my intuos is working
Such days are making my life awesome.

p.s. love that song. It always make me sooo happy and relaxed

love <3

August 30, 2011 at 9:33 am 2 comments

4 teeth fixed :>

Another dentist visit, and another two teeth fixed. It’s 4 total, still 9 to go (including removing two of them). I have really charming and good  (so far) dentist. I think now i’m less affraid of them in general because of it. But i will wait with full opinion till i  finish all dentist treatment (There is lower jaw undone yet, and it always hurts me more, and there are ugly black bottom 6 and 7 teeth remains to remove). I hope it won’t be as bad as it sounds.
Honestly, it’s still pretty unconfortable (+1h without move and with broadly opened mouth) but there is almost no pain 8,D i even get gel anesthesia for the inj anesthesia XD

I have next visit in friday, next in tuesday, thursday and friday next week. I hope i will survive @u@

Aaand i was at one of my friend’s home today <3 (who was with me at the dentist too btw). I was really brave so i decided to buy a big cup of icecream, and later we have some fun watching “Adventure Time” (which i love so much, haha <3 ) ohhh I haven’t got  fun for long time ;U;

Aaand i bought Stephen Hawking’s “A Brief History of Time. From the Big Bang to Black Holes” 8D! Cause i like theoretical physic, black holes, universe and stuff like that. Plus i didn’t read any book for… i don’t remember OTL There is “Theory of Everything” in the queue XD

btw. I’m singing it randomly for 2 weeks already, lolol (especially the caAAave part) XD

August 10, 2011 at 8:09 pm 1 comment

I want to draw :C

I wish to draw something finally D:

Work is killing me. Yeah my work is drawing but i’d love to draw something for myself  (and my comics too) ;;__;;

I’d show you what i’m doing right now but i can’t because of the agreement, soo XD additionally my arms hurts from the paint roller and other things >:U i wish it’s over, but i still didn’t paint my room. Only kitchen is “almost” done OTL

I’m trying to work as i can, this week i have two dentist visit eh… And i made something wrong with my paypal lol. Somebody know if i send money from paypal to the invalid bank account (my old not in use already, i forgot to delete it in paypal profile) Is there a chance the paypal will notice that error and my money will back to me? @__@ i’m so nervous.

Anyway, i’m started to listening music again. My sis send me a lot of songs i already forgot about them. Old good songs :>

Like this ones XD yay my playlist is refreshed, it started to bore me already ;u;

August 8, 2011 at 1:47 pm 8 comments


Meago

Calendar

August 2017
M T W T F S S
« Feb    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031